zannasmodeblogg

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Bloggen kommer att handla om .........

Av zanna karlsson - 13 december 2012 13:20

hej bloggen denna blogg är ju ny men alltid

så skriver jag om hur bloggen kommer att

handla om men I love you blir det till er som

kommenterar min blogg och snälla följ denna

blogg men ni vet ju att jag följer er som

följer mig så jag hoppas att ni följer men

denna blogg kommer handla om när jag är i

skolan och så men asso jag menar på raster!!!

men den kommer ju handla om mode,foton,vardag,

kläder och videos så klart men det gick ju inte på

förra bloggen men jag får vell hoppas på att det går

med det på denna blogg och ni får ju så klart fråga

lite saker och jag kanske kommer ha tävlingar

men ni kommer bara få säga saker så ni kommer

ju inte få saker men asso det kanske lät lite dumt

men jag lovar att jag lyssnar på er   men

jaa det kommer denna blogg att handla om men

puss och hej då :)

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna karlsson - 21 januari 2013 19:01

hej hej bloggen nu är jag  hemma hos morfar och lena och jag har lagat bandspagetti men aa det var det jag ville säga men det kanske blir ett in lägg men jag säger bara kanske men pözz :) ...

Av zanna karlsson - 13 januari 2013 12:13

hej hej bloggen nu pratar jag med natta och vi har jätte roligt men det var bara det jag ville säåga men puss och hej då PUSS PUSS ...

Dop

Av zanna karlsson - 12 januari 2013 11:11

Hej bloggen nu ska jag på dop för att min kusin Elmer ska döpas wew och det kommer ju så klart att bli foto då för att annars så kan jag ju inte blogga?och Då blir det så hör ?????????????????????...

Av zanna karlsson - 29 december 2012 20:32


  DET VART JU BARA EN BILD SÅ YEAS

Av zanna karlsson - 29 december 2012 19:52

hejsan bloggen nu är jag med Elsa och vi har det lite roligt men ändå INTE!!!! Så att ni vet det:) men aa har ni sett min youtube-kanal den heter zannis karlsson så att ni vet det:) och ni som tittar på misslisibell.se:) ska bara veta att jag ä...

Presentation


Hej allihopa!Jag är en tjej på 10 höstar och älskar One Direction,shoppa och mode.I min blogg kommer ni få läsa om min vardag och allt jag shoppar!Hoppas ni stanna!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards